Kérek segítséget az online számlázáshoz és / vagy a NAV online adatszolgáltatáshoz!

Eddig kézi számlatömbből számláztál és szeretnél online számlázásra váltatni?

Van már online számlázód, de fogalmad sincs, hogy hogyan kell összekötni a NAV Online Számla rendszerrel, hogy automatikus legyen a NAV adatszolgáltatás?

Akkor ingyenes segítségünk neked szól!

Az alábbi űrlap kitöltése esetén felvesszük veled a kapcsolatot, hogy egy időpontot egyeztessünk az ingyenes, személyes tanácsadásra, ahol együtt, lépésről - lépésre beállítunk mindent a Pécsi Család- és KarrierPONT irodájában.

Miről is van szó?

2020. július 1-től lép hatályba a NAV adatszolgáltatási kötelezettség bővítése.

Ettől az időponttól a katások, az alanyi adómentesen és a 100 000 Ft-nál kisebb áfaértékben számlázók  sem élveznek mentességet a NAV adatszolgáltatási kötelezettség alól.

Sőt: 2021. január 1-től  a magánszemélyeknek és a külföldi ügyletek után kiállított számlákat is be kell küldeni online az adóhatóságnak.

Automatizálható a kötelező adatszolgáltatás!

Az adatszolgáltatási kötelezettség teljesítéséhez NAV Online Számla regisztrációval kell rendelkezni.

Oda kell feltölteni a számlaadatokat.

A kézi számlatömbből számlázóknak ezt számlánként egyesével, manuálisan kell megtenni, rövid határidővel, míg online számlázóval az adatszolgáltatás teljes mértékben automatizálható.

Ehhez csak egyszerűen össze kell kötni a két rendszert!

Még a július 1-jei határidő előtt, június 29-én (hétfőn) 9.00 és 15.00 óra között, vagy június 30-án (kedden) 9.00 és 13.00 óra között segítséget nyújtunk neked:

  • ha még nincs: valamely online számlázó rendszerbe történő regisztrációban, 
  • A NAV Online Számla rendszerbe történő regisztrációban, és
  • azt is megmutatjuk, hogy hogyan kell összekötni a kettőt.

Töltsd ki az alábbi űrlapot, és a Család és KarrierPONT munkatársa telefonon fog keresni az időpont egyeztetése miatt.

Több választ is megjelölhetsz!