Kérek segítséget az online számlázáshoz és / vagy a NAV online adatszolgáltatáshoz!
Eddig kézi számlatömbből számláztál és szeretnél online számlázásra váltatni?
Van már online számlázód, de fogalmad sincs, hogy hogyan kell összekötni a NAV Online Számla rendszerrel, hogy automatikus legyen a NAV adatszolgáltatás?
Akkor ingyenes segítségünk neked szól!
Miről is van szó?
2020. július 1-től lép hatályba a NAV adatszolgáltatási kötelezettség bővítése.
Ettől az időponttól a katások, az alanyi adómentesen és a 100 000 Ft-nál kisebb áfaértékben számlázók sem élveznek mentességet a NAV adatszolgáltatási kötelezettség alól.
Sőt: 2021. január 1-től a magánszemélyeknek és a külföldi ügyletek után kiállított számlákat is be kell küldeni online az adóhatóságnak.
Automatizálható a kötelező adatszolgáltatás!
Az adatszolgáltatási kötelezettség teljesítéséhez NAV Online Számla regisztrációval kell rendelkezni.
Oda kell feltölteni a számlaadatokat.
A kézi számlatömbből számlázóknak ezt számlánként egyesével, manuálisan kell megtenni, rövid határidővel, míg online számlázóval az adatszolgáltatás teljes mértékben automatizálható.
Ehhez csak egyszerűen össze kell kötni a két rendszert!
Még a július 1-jei határidő előtt, június 29-én (hétfőn) 9.00 és 15.00 óra között, vagy június 30-án (kedden) 9.00 és 13.00 óra között segítséget nyújtunk neked:
- ha még nincs: valamely online számlázó rendszerbe történő regisztrációban,
- A NAV Online Számla rendszerbe történő regisztrációban, és
- azt is megmutatjuk, hogy hogyan kell összekötni a kettőt.
Töltsd ki az alábbi űrlapot, és a Család és KarrierPONT munkatársa telefonon fog keresni az időpont egyeztetése miatt.