Részmunkaidő, home office, vagy éppen távmunka?

2019.10.08. - kedd

"Atipikus munkavégzés a munka- és a magánélet egyensúlyáért"

Az esemény időpontja: 2019. 10. 25. (péntek), 9:00 – 12:00

Helyszíne: Vasutas Művelődési Ház; Pécs, Váradi Antal utca 7/2.

Munkáltatóknak szóló rendezvényünket azért szervezzük, mert a munkavállalók részéről egyre gyakrabban jelenik meg igényként, valamely a tipikustól eltérő foglalkoztatási forma, mely a munkáltatók életébe is újdonságokat hoz. Az új foglalkoztatási trendek elterjedéséhez nem csak a munkáltatók nyitott hozzáállása szükséges, de fontos, hogy tisztában legyenek a kapcsolódó munkajogi kötelezettségekkel és szabályozásokkal is. Az új foglalkoztatási trendek megismerésén és a bennük rejlő lehetőségeken túl az alkalmazásukhoz szükséges szabályozásokkal is megismerkedhetnek a munkaadók a következő atipikus foglalkoztatási workshopon.

Jelentkezem az október 25-ei rendezvényre!

A résztvevők megkapják a "Munkáltatói kézikönyv az atipikus foglalkoztatásról" c. kiadványt és ingyenes munkajogi tanácsadáson vehetnek részt!

Dr. Porpáczy Ügyvédi iroda - munkáltatói kézikönyv az atipikus foglalkoztatásról

A munkajog területén kiemelkedő tapasztalatokkal bíró Dr. Porpáczy Ügyvédi Iroda szakemberétől hallgathatunk meg egy előadást az atipikus foglalkoztatás munkajogi feltételeiről. A projekt keretében készülő munkajogi kézikönyvből részletesen megismerhetjük az atipikus foglalkoztatási formákat, azok gyakorlati alkalmazását, valamint azt, hogy mely területekre kell különös gondot fordítani az ilyen fajta foglalkoztatás esetében. Az elméleti ismertetés mellett a munkáltatókat érintő legfontosabb területeket is kitérnek majd az előadásban, a kézikönyv pedig minden résztvevő számára elérhető lesz a workshopot követően.

Kis-Márton Adrienn, HR szakember, virtuális asszisztens szakértő

A vállalkozások mely területeken vehetik igénybe egy virtuális asszisztens szolgáltatásait, és milyen segítséget nyújthat a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben az ilyen típusú foglalkoztatás? Az előadásból megtudhatjuk!
Adrienn, az online irodáját 2012-ben nyitotta meg. Majd 2017-ben létrehozta a VAM (Virtuális Asszisztensek Magyarországon - VA szolgáltatást nyújtók) FB csoportot. Adrienn jelenleg is támogat virtuális asszisztensként hazai és nemzetközi vállalkozásokat. Emellett VA szakértő munkája során nagy hangsúlyt fektet a keresleti és a kínálati oldal folyamatos edukálására.

Szabó-Bálint Brigitta, PTE Közgazdaságtudományi Kar, Gazdálkodástudományi Intézet Szervezési és Vezetési Tanszékének tanársegédje

Miért lehet jó megoldás az atipikus foglalkoztatás a munkáltatónak és a munkavállalónak? Az előadásból megtudhatjuk, hogy melyek az új trendek a foglalkoztatásban, milyen újfajta munkavállalói igényekre kell felkészülnie a munkaadóknak. Megismerhetjük, hogy milyen előnyei vannak az új irányzatoknak a munkáltatókra és a munkavállalókra nézve, és milyen veszélyforrásokkal, akadályozó tényezőkkel kell számolnunk?

Bízunk benne, hogy részt tud venni a rendezvényen, ahol az előadásokat követően egy finom ebéddel is várjuk!

Jelentkezem az október 25-ei rendezvényre!

A résztvevők megkapják a "Munkáltatói kézikönyv az atipikus foglalkoztatásról" c. kiadványt és ingyenes munkajogi tanácsadáson vehetnek részt!

A rendezvény megvalósítására az EFOP 1.2.9-17 pályázati felhívás 3.1.1.1 pontjának 1.3. alpontja keretében (Atipikus foglalkoztatási formák és rugalmas munkaszervezési módok helyben való elterjesztésének ösztönzése, elfogadottságának erősítése érdekében) kerül sor.