Kiss-Márton Adrienn - HR szakember, Virtuális Asszisztens szakértő
Amikor fiatal felnőttként elkezdtem egy könyvelőirodában dolgozni, a legelejétől fogva nem kitöltendő időnek, hanem megoldandó feladatok sorozataként tekintettem a munkámra.
Önszorgalomból tanultam a korábbi évek folyamataiból, ügymenetéből, de az új dolgokra is nyitott maradtam. Egyre többet és többet akartam tanulni, de sajnos - az előzetes ígéretek ellenére - az akkori munkáltatóm ezt nem támogatta, ezért akkor ezen törekvéseimet átmenetileg felfüggesztettem.
Az ezt követő többi munkahelyemen nyitott szemmel jártam, és az összeszedett tudással, tapasztalattal tekintettem a jövőbe. Most itt állok, az első magyarországi VA konferencia után, rengeteg jó és kevésbé jó tapasztalattal, és látom, hogy rengeteg munka van még a tökéletes rendszer kiépüléséhez, de amíg hiszek benne és vannak mellettem, akik támogatnak, addig azt látom, ez meg tud valósulni.
Azt vallom, hogy a leghitelesebb út az, amin mi magunk megyünk végig, mi találjuk ki az irányt és az eszközöket hozzá.
Kiss-Márton Adrienn vagyok, édesanya, HR szakember, Virtuális Asszisztens szakértő.
Amióta dolgozom, az foglalkoztat, hogyan tudom a lehető legmegfelelőbb szakembereket összekötni a munkaerőt kereső cégekkel. Hogyan tudom felmérni az igényeket, és hogyan tudom rávenni mindkét oldalt, hogy igényeik mentén találják meg a megfelelő utat. Meggyőződésem, hogy csak így születhetnek sikeres munkafolyamatok, hosszú távon mindkét fél számára win-win helyzetek.
2012-től azt éreztem, nem találom a helyem a munka világában. Így belevágtam egy kísérleti projektbe, melyet az irodamanager brandem alatt futtattam föl. A projektem lényege az volt, hogy bebizonyítsam, idehaza is képes működni, működnie kell az online vállalkozás támogatásnak. Amikor ahhoz, hogy egy munkavállaló hasznos tagja legyen a cégnek, nem kötelező bejárnia a munkahelyére. Ma, az internet korában úgy gondoltam ez lehetséges. A körülményeim abszolút adottak voltak a kísérlethez. A fővárosból Szekszárdra költöztem, laptopom, internetem, kíváncsiságom, kitartásom volt.
Ügyfeleim jellemzően a fővárosból lettek, majd szépen lassan nemzetközi szintről is érkeztek megkeresések.
Napjainkban már azon dolgozom - többek között -, hogy a virtuálisan működő munkavállalók és az ilyen munkaerőt keresők igényeit figyelembe véve optimalizáljam az egymásra találást, értem ezalatt mindkét oldal edukálását, ami az egyik legfontosabb lépcső ma Magyarországon ahhoz, hogy a rendszer jól tudjon működni. A fontos az, hogy mindkét oldal meglássa, mit nyerhet egy virtuális asszisztenssel való együttműködés során. Üzleti partnerekről lévén szó, nincs alá-fölérendeltségi viszony.
A munkaadói és munkavállalói oldal számára is létrehozott oldalunkon rengeteg hasznos anyag, interjú olvasható.
VAM FB csoportunkban 800+ aktív taggal segítjük egymást az olykor nehéz, de mindenképpen előremutató úton annak érdekében, hogy az online vàllalkozástámogató szolgáltatást nyújtók magas minőségben teljesítsék feladataikat.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges