Család és KarrierPONTok

Pécsi Család és KarrierPONT

Irodánk uniós támogatásból és azzal a céllal jött létre, hogy segítséget nyújtson a nők munkaerő-piaci helyzetének javításában, a család és munka összeegyeztetésében.

Ingyenes tanácsadással várunk a Pécsi Család és KarrierPONTba, ha:

  • még otthon vagy a kisbabáddal, és szeretnél felkészülni a munkába való sikeres visszatérésre;
  • munkanélküli vagy, és segítségre van szükséged az önéletrajzod megírásában, a motivációs leveled elkészítésében, az állásinterjúra való felkészülésben;
  • munkahelyet, szakmát változtatnál, és szívesen átbeszélnéd a lehetőségeidet egy szakemberrel;
  • érdekel, milyen nem tipikus foglalkoztatási formák (pl. távmunka, részmunkaidő) érhetők el a számodra Pécsett;
  • segítségre van szükséged munkajogi kérdések megválaszolásában;
  • szívesen részt vennél az általunk szervezett, ingyenes képzéseken;
  • érdeklődsz ingyenes gyerektaxi szolgáltatásunk iránt;
  • bármilyen egyéb, a munka és a családi  élet összehangolásával kapcsolatos kérdésed, problémád van.

Nálunk tapasztalt, felkészült, kedves munkatársak és barátságos, otthonos környezet fogad, ahol a kisgyermeked is jól érezheti magát, amíg Te ügyet intézel.

 

Fordulj hozzánk bizalommal, és mi segíteni fogunk abban, hogy mielőbb megkapd válaszaidat a kérdéseidre és támogatni fogunk abban, hogy megtaláld egyensúlyod a munka és a családi élet között.

Ha kitöltöd az alábbi űrlapot, munkatársunk felveszi veled a kapcsolatot, hogy egyeztessük a számodra  legmegfelelőbb időpontot.

ÉRDEKEL A PÉCSI CSALÁD ÉS KARRIERPONT INGYENES  TANÁCSADÁSA, SZOLGÁLTATÁSAI

Nyitva tartás:

Hétfő 9.00-15.00
Kedd 9.00-13.00
Szerda 11.00-17.00
Csütörtök 09.00-13.00
Péntek 9.00-13.00

Elérhetőségek:

cím: 7621 Pécs, Váradi Antal u. 7/2
telefonszám: 30/543-4635
e-mail cím: info[at]munkacsalad[dot]hu


 

 

Munkatársaink:

Kovács Ibolya

Az projekt szakmai vezetője

Gellén Nóra

Az iroda vezetője, munkaerő-piaci szervező, Pécsimami Közhasznú Egyesület elnöke

Busi Antónia

Rendezvényszervező, az irodai adminisztráció koordinátora

Cigler Anita

Szociális szervező, tanácsadó, a „gyerektaxi” szolgáltatás koordinátora

Szabó Andrea

Humánpolitikai munkatárs, tanácsadó, a hálózatépítés koordinátora

A Pécsi Család és KarrierPONT Szervezeti és Működési Szabályzata

 

További Család és KarrierPONT Baranya megyében:

 

Szigetvári Család és KarrierPONT

A „Nőnap 365” (EFOP-1.2.9-17-2017-00102) projekt célja a Szigetváron kialakított Nő-Köz-Pont működtetése, mely szolgáltatásai, képzései és rendezvényei révén hozzájárul a térségben élők családi, társadalmi és munkaerő-piaci szerepeinek összeegyeztetéséhez. Elősegíti a nők foglalkoztathatóságát, atipikus munkavégzését, a munkáltatók és munkavállalók közötti együttműködést, és a család és munka összeegyeztethetőségét.

A projekt célja a nők atipikus foglalkoztatottságának javítása, illetve az atipikus formák népszerűsítése és elterjesztése. Továbbá a magánélet és a munka összehangolásának segítő támogató szolgáltatása, helyi munkavállalók elérése, bevonása.


Kiket várunk?
· hölgyeket, akik gyermekeiket, idős vagy beteg hozzátartozóikat gondozzák;
· GYES-en, GYED-en lévő kismamákat;
· Munkavállalási problémákkal szembenézőket;
· Közösségi programra vágyókat.

 

Amiket ingyenesen kínálunk:
· Képzéseket;
· Tanácsadásokat;
· Tréningeket;
· Klub foglalkozásokat;
· Előadásokat;
· Kirándulásokat;
· Gyermekfelügyeletet;

ÉRDEKEL A SZIGETVÁRI CSALÁD ÉS KARRIERPONT INGYENES  TANÁCSADÁSA, SZOLGÁLTATÁSAI

Keress bennünket bizalommal! Aktuális eseményeinket megtalálod Facebook oldalunkon csatlakozz és informálódj, hogy ne maradj le semmiről!

Nyitva tartás:

Hétfő 9.00-13.00
Kedd 12.00-16.00
Szerda 13.00-18.00
Csütörtök 11.00-15.00
Péntek 9.00-12.00


Elérhetőségek:

cím: 7900 Szigetvár, Dózsa Gy. u. 5/A. I. emelet
telefonszám: 20/236-7961
e-mail cím: nonap365[at]gmail[dot]com